Предназначение:
за учители, преподаващи по икономически дисциплини
Тематична рамка:
Обучителните процеси и позиционирането на учебно-познавателната задача (УПЗ) в педагогическата и учебно-познавателната дейност. Инвариантна структура на УПЗ. Варианти. Типове и видове УПЗ. Измерения. Учебните задачи и познавателните равнища. Показатели и критерии за качеството на УПЗ. Затруднения на учителя при изготвянето им. Възможни асиметрии свързани със съставянето, задаването и решаването на УПЗ.
Самооценка на учителя и ученика. Оценка. Задачата в портфолиото на учителя и на ученика. Индивидуализация и диференциация в обучението и УПЗ. Практическо занятие „Домашната задача за учителя“.
Програмата завършва с изработване на технологичен модел „Домашна задача за учителя“.