Наредба №12 от 1.9.2016 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти може да видите тук. x
Предназначение:

за учители, класни ръководители и други педагогически специалисти, които работят в начални училища

Тематична рамка:

Позитивно образование – теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Тенденции в педагогическата практика: Теория и практика на позитивното образование; Нови стратегии и техники за академично и педагогическо оценяване на учениците в XXI век; Нови стратегии и методи за подобряване на взаимоотношенията „учител – ученици и родители“; Нови стратегии и техники за справяне с тормоза и насилието в училище; Видео материали на успешни практики на позитивно образование в Германия, Австралия, САЩ, Франция, Финландия и др.

След успешно преминаване на семинара участниците:

  • ще могат да прилагат най-новия и модерен принцип на позитивно образование в своя клас и училище;
  • ще могат да правят портфолио на учениците от гледна точка на позитивните принципи в образованието;
  • ще могат да използват ефективни модерни методи и техники на социализация, създаващи дух на позитивно взаимодействие в класа, благодарение на който постепенно ще бъдат приобщени към класа и най-трудните за комуникация ученици;
  • ще могат да определят и разпознават признаците на тормоз в класа и да използват методите на позитивното образование като превенция на тормоза и насилието.
  • Вид:
    Интернет семинар/уебинар
  • Брой учебни часове:
    16
  • Брой кредити:
    1
  • Време на провеждане:
    12.01.2019 г.
  • Място на провеждане:
    Интернет
  • Ръководител:
    д-р Стефания Димитрова
  • За контакт и заявки:

    cirec@cirec.eu, 0878 468 582;
    www.семинар.бг