Наредба №12 от 1.9.2016 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти може да видите тук. x
Предназначение:

за учители, класни ръководители и други педагогически специалисти

Тематична рамка:

Анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, които е необходимо да бъдат развивани в училище. Психологическа и неврологична основа на емоционалната и на социалната интелигентност. Защо и как да съдействаме за развитието на тези типове интелигентност у учениците? Защо емоционалната и социалната интелигентност са по-важни от аналитичната интелигентност IQ? Техники и методи за трениране на качества за успешни взаимоотношения „учител – ученик“. Стратегия за устойчиво развитие на екипа на класа.

След успешно преминаване на уебинара участниците:

  • ще повишат своeто познание за емоционалната и за социалната интелигентност;
  • ще могат да разпознават критериите за емоционална и за социална интелигентност и да съдействат за развитието на тези типове интелигентност у учениците;
  • ще придобият умения за успешни взаимоотношения „учител – ученици“ и устойчиво развитие на екипа на класа.
  • Вид:
    Интернет семинар/уебинар
  • Брой учебни часове:
    16
  • Брой кредити:
    1
  • Време на провеждане:

    4.03.2018 г.; 13.03.–14.03.2018 г.
  • Място на провеждане:
    Интернет
  • Ръководител:
    д-р Стефания Димитрова
  • За контакт и заявки:

    cirec@cirec.eu, 0878 468 582;
    www.семинар.бг