В резултат от описаното приложение на платформата Moodle:
- Учениците имат възможност да ползват допълнително и многократно урока за самоподготовка.
- Учителят определя темата, вида на урока, разработва план и подбира задачите, които спомагат за усвояването на новите знания, и задава домашна работа за затвърдяването им.
- Определят се правилата, по които учениците да преминат през учебните ресурси.
- Всички презентации и решени задачи се качват в електронната платформа и са достъпни за учениците по всяко време на денонощието.
- След предаването на домашната работа ученикът си я получава проверена и с напътствия за това, дали се е справил, или има пропуски, на които да обърне внимание.
Използването на електронни платформи дава възможност и на учителите да обменят добри практики за усъвършенстване на преподаването по математика и представяне на сложното математическо съдържание в по-достъпна за учениците форма.
Тази платформа предлага условия за индивидуален подход към всеки ученик, показване и коригиране на специфичните грешки на всеки обучаем.
Позволява също да се откриват от учениците много практически приложения на изучавания материал и да се предоставят за ползване от всички в определена рубрика.
Уеб базираното обучение ще се налага все повече и повече в динамичното съвременно информационно общество. То ще продължава да се развива и усъвършенства, търсейки все по-добри приложения в учебния процес.
-
Даниела Цоньовска, СОУ „Христо Смирненски“, Койнаре
daniela_tsoniovska@abv.bg
рецензент: доц. д-р Даниела Миткова