Наредба №15 от 22.07.2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти. x

  • Кандидатстване за ПКС
  • Начало
  • Ръководство
  • Представяне
    • Мисия и визия
    • История
    • Преподаватели
    • Администрация
  • Обучения
    • Курсове
      • Предстоящи курсове
      • Подготвителни курсове за ПКС
      • Тематични курсове
      • Курсове за кариерно развитие
      • Учителска правоспособност
    • Документи
      • Нормативни документи
      • Формуляри
      • Плащания
        • Цени на услуги в ДИУУ
  • ПКС
    • Общи правила за присъждане на ПКС
    • Условия за кандидатстване
    • Условия за кандидатстване с награди за 5 ПКС
    • Документи за ПКС
    • Подготвителни курсове за ПКС
    • График на изпитите за придобиване на ПКС – сесия 2020 г. в ДИУУ
      • График на изпитите за придобиване на V и II ПКС
      • График за провеждане на изпитите за придобиване на І ПКС
    • Парични вноски при подаване на документи за ПКС
  • Новини
  • е-списание
  • Общежитие
  • Контакт

    Подготвителни курсове за II ПКС

    Начало » Всички подготвителни курсове за ПКС » Подготвителни курсове за II ПКС

    Диагностика на резултатите от обучението по история и цивилизация

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проследяване на резултатите от обучението по история и цивилизация и организиране на обучението, съобразно с тях. Тематична рамка: Същност, методика и организация на диагностични изследвания в областта на историческото образование. Основания за избор на предмет на образователната диагностика – ДОИ за учебно съдържание и […]

    Диагностициране на специални образователни потребности

    Предназначение: за учители и други педагогически специалисти с трета професионалноквалификационна степен, които работят с деца и ученици със специални образователни потребности. Тематична рамка: Диагностика на специални образователни потребности. Съвременни помощни средства в обучението на деца и ученици със СОП. Програмата завършва с разработване на проект за педагогическо изследване с диагностичен характер.

    Диагностична дейност на учителя по английски език

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Теоретико-методологическа същност на диагностичната работа. Методика и организация на диагностичното изследване. ДОИ и европейските образователни стратегии – предпоставка за оценяване на резултатите от обучението. Програмата завършва с обсъждане на тезисни варианти за писмена разработка по конкретен проблем.

    Диагностична дейност на учителя по български език и литература

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Теоретико-методологическа същност на диагностичната работа. Методика и организация на диагностичното изследване. ДОИ и европейските образователни стратегии – предпоставка за оценяване на резултатите от обучението. Програмата завършва с обсъждане на тезисни варианти за писмена разработка по конкретен проблем.

    Диагностична дейност на учителя по немски език

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Теоретико-методологическа същност на диагностичната работа. Методика и организация на диагностичното изследване. ДОИ и европейските образователни стратегии – предпоставка за оценяване на резултатите от обучението. Програмата завършва с обсъждане на тезисни варианти за писмена разработка по конкретен проблем.

    Диагностична дейност на учителя по руски език

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Теоретико-методологическа същност на диагностичната работа. Методика и организация на диагностичното изследване. ДОИ и европейските образователни стратегии – предпоставка за оценяване на резултатите от обучението. Програмата завършва с обсъждане на тезисни варианти за писмена разработка по конкретен проблем.

    Диагностична дейност на учителя по френски език

     Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Теоретико-методологическа същност на диагностичната работа. Методика и организация на диагностичното изследване. ДОИ и европейските образователни стратегии – предпоставка за оценяване на резултатите от обучението. Програмата завършва с обсъждане на тезисни варианти за писмена разработка по конкретен проблем.

    Диагностичната дейност на учителя по български език и литература и по чужд език

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен по български език и литература и по чужд език. office 2019 home business lizenz kaufen

    Диагностичната дейност на учителя по изобразително изкуство, музика, ФВС

    Предназначение: за учители по изобразително изкуство, музика, ФВС с трета професионалноквалификационна степен. windows 10 education lizenz kaufen

    Диагностичната дейност на учителя по начална училищна педагогика

    Предназначение: за учители по  начална училищна педагогика с трета професионалноквалификационна степен.

    Диагностичната дейност на учителя УО

    Предназначение: За учители/директори с трета професионалноквалификационна степен.

    Диагностични изследователски умения на учителя по икономическите дисциплини

    Предназначение: за учители с трета професионалноквалификационна степен, преподаващи икономическите дисциплини в професионални гимназии и средни общообразователни училища. Тематична рамка: Училищнообразователна диагностика. Специфика на диагностичноизследователската процедура в сравнение с иновационно педагогическо изследване и дипломна работа за описание на добра педагогическа практика. Примерна структура на писмена разработка с диагностичноизследователски характер. Статистически процедури за обработка и анализ на […]

    Изследователската дейност на учителя от професионално направление „Строителство и геодезия“ (теория и практика)

    Предназначение: за учители по теория и практика от професионално направление „Строителство и геодезия“ с трета или втора професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Методологически основи на педагогическите изследвания. Планиране, подготовка и организация на изследванията. Методи и инструментариум. Представяне и анализ на резултатите от диагностичните и иновационните педагогически изследвания в професионално направление „Строителство и геодезия“. Програмата завършва със […]

    Изследователската дейност на учителя по география

    Предназначение: за учители по география с трета или втора професионално квалификационна степен и интерес към изследователската дейност. Тематична рамка: Модул І – Стратегия и приоритети на географското образование. Модул ІІ – Новите нормативни документи  за училищното образование след 2017 г. (Закон, ДОС, Наредби),  новата учебна документация по география и икономика (Държавни образователни изисквания, учебни програми […]

    Изследователската дейност на учителя по начална училищна педагогика

    Предназначение: за учители по  начална училищна педагогика с втора професионалноквалификационна степен. windows 10 pro lizenz kaufen

    Изследователската дейност на учителя по химия и биология

    Предназначение: за учители по химия с трета или втора професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Същност и типология на педагогическите изследвания. Обща класификация и характеристика на методите на педагогическото изследване. Планиране, организация и провеждане на емпирични педагогически изследвания. Основни етапи и процедури на изследователския процес. Специфика на диагностичното изследване. Модел на дидактическото изследване с иновационен характер. Дидактическите […]

    Изследователски умения на учителя по икономическите дисциплини

    Предназначение: за учители с трета или втора професионалноквалификацион-на степен, преподаващи икономическите дисциплини в професионални гимна-зии и средни общообразователни училища. Анотация: Педагогически иновации. Специфика на иновационно педагогическо изследване в сравнение с диагностична процедура и дипломна работа за описание на добра педагогическа практика. Примерна структура на писмена разработка с иновационно-изследователски характер. ДОС по професията в условията на […]

    Педагогическото изследване в образователната практика на учителя

    Предназначение: за учители по природни науки и информационни технологии с ІІ или ІІІ професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Педагогическата действителност като обект на изследване. Видове педагогически изследвания. Структура и съдържание на диагностично/иновационно-експериментално изследване. Подготовка, провеждане на диагностична процедура/дидактически експеримент. Програмата завършва представяне на концепция за диагностично/иновационно-експериментално изследване.

    Педагогическото изследване в професионалната практика на учителя

    Предназначение за учители по физика и астрономия с трета и втора ПКС. Тематична рамка Видове педагогически изследвания. Методология на педагогическите изследвания. Обработка и анализ на получените резултати от педагогическото изследване. Подготовка, провеждане на диагностично изследване и на дидактически експеримент. Представяне на резултатите от педагогическото изследване и оформяне на писмената разработка. windows 7 enterprise lizenz kaufen

    Разработване на нови педагогически практики в обучението по учебните предмети от философския цикъл и по свят и личност

    Предназначение: за учители с трета или втора професионалноквалификационна степен и интерес към педагогически изследвания. Тематична рамка: Нововъведения в методиката на преподаването на философските учебни предмети и свят и личност. Съдържание и методи на диагностико-изследователската работа на учителя. Подготовка за представяне на собствени добри педагогически практики. Програмата завършва с обсъждане на разработените от участниците собствени изследователски […]

    Връзки

    • Министерство на образованието и науката
    • Регионални управления
      на образованието
    • Софийски университет
      „Св. Климент Охридски“

    ДИУУ@Facebook

    АДРЕС

    © 2014-2021 Департамент за информация и усъвършенстване на учители
    • Помощ и често задавани въпроси
    • Свържете се с нас
    • Вход