Наредба №15 от 22.07.2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти. x

  • Кандидатстване за ПКС
  • Начало
  • Ръководство
  • Представяне
    • Мисия и визия
    • История
    • Преподаватели
    • Администрация
  • Обучения
    • Курсове
      • Предстоящи курсове
      • Подготвителни курсове за ПКС
      • Тематични курсове
      • Курсове за кариерно развитие
      • Учителска правоспособност
    • Документи
      • Нормативни документи
      • Формуляри
      • Плащания
        • Цени на услуги в ДИУУ
  • ПКС
    • Общи правила за присъждане на ПКС
    • Условия за кандидатстване
    • Условия за кандидатстване с награди за 5 ПКС
    • Документи за ПКС
    • Подготвителни курсове за ПКС
    • График на изпитите за придобиване на ПКС – сесия 2020 г. в ДИУУ
      • График на изпитите за придобиване на V и II ПКС
      • График за провеждане на изпитите за придобиване на І ПКС
    • Парични вноски при подаване на документи за ПКС
  • Новини
  • е-списание
  • Общежитие
  • Контакт

    Подготвителни курсове за V ПКС

    Начало » Всички подготвителни курсове за ПКС » Подготвителни курсове за V ПКС

    Методика и организация на образователния процес в детската градина

    Предназначение: за детски учители и директори без професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Сравнителен анализ на утвърдени от МОН образователни програми в контекста на ДОИ. Цели, организация и планиране на образователните взаимодействия. Форми на педагогическо взаимодействие. Методика на работа по образователни направления. Предварителна подготовка. Система за работа с учебни помагала. Възможности за преструктуриране на учебното съдържание. Измерване […]

    Образователният процес в интегрирани паралелки с ученици със специални образователни потребности

    Предназначение: за ресурсни учители, учители и други педагогически специалисти без професионалноквалификационна степен, които работят с ученици със специални образователни потребности в общообразователното училище. Тематична рамка: Включващо и приобщаващо образование. Готовност за обучение в общообразователно училище. Оценяване на ученици със СОП в учебния процес. Програмата завършва с дискусия.

    Организация на образователния процес по български език и литература

    Предназначение: за учители по български език и литература без професионалноквалификационна степен и с пета професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на обучението по български език и се подготвят за придобиване на пета и четвърта професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по български език и литература и приложението им в новите […]

    Организация на образователния процес по икономически дисциплини

    Предназначение: за учители без професионалноквалификационна степен, преподаващи икономически дисциплини в професионални гимназии и средни общообразователни училища. Тематична рамка: Нормативни основи на обучението по икономически дисциплини. Форми и технологии за организация и реализиране на обучението по икономика. Годишно и текущо планиране на образователно-възпитателния процес. Таксономии; мониторинг и контрол в обучението, оценяване. Програмата завършва с устни индивидуални […]

    Организация на образователния процес по история и цивилизация

    Предназначение: за учители без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към приложението на съвременни технологии в преподавателската си практика и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Съвременни тенденции в историческото образование. Обновяване на съдържанието, организацията и структурата на урока по история и цивилизация. Развиване на умения у учениците за работа с разнообразни […]

    Организация на образователния процес по математика и ИИТ в новите реалности

    Предназначение: за учители по математика без професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Прилагане на Държавните образователни изисквания за учебно съдържание и новите учебни програми по математика. Планиране на образователния процес; организационни форми на педагогическата дейност; методи, средства и технологии на обучението; контрол и оценка на знанията; новата парадигма в обучението и в оценяването по математика. Програмата завършва […]

    Организация на образователния процес по природни науки

    Предназначение: за учители по физика, химия и биология без професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Прилагане на Държавните образователни изисквания за учебно съдържание. Учебни програми, учебници и свързаните с това задачи на учителя. Планиране, организация и контрол на образователния процес. Тренинги: конструиране на методически варианти на различни типове урочни занятия; стратегии на преподаване и учене; контрол и […]

    Организация на образователния процес по специалните предмети в направление „Транспорт и енергетика“

    Предназначение: за учители по професионална подготовка от направление „Транспорт и енергетика“ без професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Обучението като дидактическа система. Новата учебна документация като нормативна основа за подготовка и планиране на обучението по теория и практика. Съвременни технологии за обучение и контрол на учебния процес по теория и практика. Програмата завършва с дискусия по обобщени […]

    Организация на образователния процес по учебните предмети от философския цикъл и по свят и личност

    Предназначение: за учители без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към съвременни педагогически технологии и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание и учебните програми по предметите от философския цикъл, по свят и личност и за гражданско образование. Приложение на интерактивни методи в педагогическата практика. Програмата завършва […]

    Организация на образователния процес по френски език

    Предназначение: за учители, които желаят да усъвършенстват преподавателската си практика и проявяват интерес към придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Прилагане на Държавните образователни изисквания за учебно съдържание и новите учебни програми по френски език. Планиране на образователния процес. Организационни форми на педагогическа дейност. Методи, средства и технологии на обучение. Контрол и оценка на […]

    Организация на образователния процес по химия

    Предназначение: за учители по химия без професионалноквалификационна степен и новоназначени учители. Тематична рамка: Приоритети на химическото образование. Същност, структура и функции на задължителната учебна документация по химия и опазване на околната среда и човекът и природата; планиране и организация на образователния процес чрез прилагане на ДОИ и учебните програми. Междупредметни връзки в рамките на КОО […]

    Организация на обучението по английски език

    Предназначение: За учители по английски език без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на обучението по английски език и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по английски език и литература и приложението им в новите учебни програми. Съвременни тенденции и методи в обучението по […]

    Организация на обучението по български език

    Предназначение: за учители по български език и литература без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на обучението по български език и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по български език и литература и приложението им в новите учебни програми. Съвременни европейски тенденции в езиковото […]

    Организация на обучението по немски език

    Предназначение: за учители по немски език без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на обучението по немски език и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по немски език и приложението им в новите учебни програми. Съвременни европейски тенденции в езиковото образование. Национални традиции и […]

    Организация на обучението по руски език

    Предназначение: за учители по руски език без професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на обучението по руски език и се подготвят за придобиване на пета професионалноквалификационна степен. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по руски език и приложението им в новите учебни програми. Съвременни европейски тенденции в езиковото образование. Национални традиции и […]

    Организация на обучението по ЧЕ с акцент върху използването на ИКТ

    Предназначение: За учители по чужд език, които желаят да придобият V-IV професионалноквалификационна степен, които проявяват интерес към проблемите на ЧЕО и използването на ИКТ в образователния процес. Тематична рамка: Принципи на комуникативно ориентираното обучение. Преглед на комуникативните учебни методи. Съвременни тенденции и методи в ЧЕО. Контрол и оценяване на знанията и уменията на учениците. Прилагане […]

    Организация на училищното географско образование

    Предназначение: за учители по география без професионално квалификационна степен; за новоназначени или преподаващи по втора специалност. Тематична рамка: Модул І – Стратегия и приоритети на географското образование и свързаните с това задачи на учителя. Новата учебна документация като носител на стратегията. Модул ІІ – Образователни технологии за развитие на географска култура. Конструиране на методически варианти […]

    Съдържание и организация на образователния процес по изкуство

    Предназначение: за учители по изкуство (изобразително изкуство, музика и хореография) без професионалноквалификационна степен, които желаят да усъвършенстват професионалните си умения. Тематична рамка: Държавните образователни изисквания за учебно съдържание по изкуство и приложението им в учебните програми. Методи, средства и техники на обучение по предмета. Планиране и организация на образователно-възпитателния процес. Практически проблеми и постижения в […]

    Връзки

    • Министерство на образованието и науката
    • Регионални управления
      на образованието
    • Софийски университет
      „Св. Климент Охридски“

    ДИУУ@Facebook

    АДРЕС

    © 2014-2021 Департамент за информация и усъвършенстване на учители
    • Помощ и често задавани въпроси
    • Свържете се с нас
    • Вход