Втората задача на интерактивната игра е задача за съответствие, съдържаща наименованията на четирите основни вида облачни технологии и техните определения. Всеки вид трябва да се свърже с правилното определение (време за работа 5 мин.). Според Ф. Стоянова този тип задачи са особено подходящи, когато е необходимо за относително кратко време да се провери усвояването на голям обем от фактическа информация (Стоянова, 1996).
Третата задача на интерактивната игра се състои в решаване на електронен тест, който съдържа 10 въпроса, включващи основни понятия от изучавания материал (време за работа 10 мин.). Тестът се явява своеобразен „завършек“ на играта. По време на играта учениците се тренират да запазват спокойствие в стресови ситуации, както и да вземат точното решение. За създаването на тестa е използвано приложението Google Forms. Въпросите са еднакви за всички екипи, но при всяко стартиране възможните отговори се разбъркват. По този начин няма възможност да се преписва и да се подсказва. Учителят може да провери резултатите на момента в Google Drive, а също така те се добавят автоматично и в електронна таблица, свързана с теста. Използването на облачната среда и приложенията на Google за създаване на тестове и анкети значително улеснява работата на учителя, тъй като отговорите се получават веднага, точките се изчисляват автоматично, създават се диаграми, обобщават се поотделно данните за всеки въпрос и за всеки ученик. Така може да се проследи кой къде е отговорил грешно.