В отговорите на следващия въпрос – „Подходът на преподавателя по избраната от Вас дисциплина отговаря ли на очакванията Ви за адекватна комуникация в учебния процес?“ – преобладават посочилите „Да” студенти, 72% от анкетираните са доволни от комуникацията със съответния преподавател. Причините за недоволството на останалите 28% са субективни, тъй като доста често освен по отношение на методиката на преподавателя недоволство/неразбиране от страна на студентите се проявява и спрямо изискванията за брой присъствия, специфично спортно облекло и др. Въпреки това е факт, че преимуществено студентите са доволни от подхода и комуникацията на преподавателя с тях.
![](https://diuu.bg/emag/wp-content/uploads/2019/05/image006-1.png)
Фигура 3
![](https://diuu.bg/emag/wp-content/uploads/2019/05/image008-1.png)
Фигура 4
![](https://diuu.bg/emag/wp-content/uploads/2019/05/image010-1.png)
Фигура 5
![](https://diuu.bg/emag/wp-content/uploads/2019/05/image012-1.png)
Фигура 6
1. Нагласата на студентите към практикуването на нови за тях спортове е положителна.
2. Студентите са удовлетворени от ползите, които задължителната спортна дисциплина им носи.
3. Комуникацията между преподавателя и студента в рамките на спортната дисциплина е успешна.
4. Наблюдава се в еднакъв ръст тенденция към продължаване на практикуването на избраната дисциплина и към избиране на нова.
-
- Прокопов, И. (2018). Проучване на удовлетвореността от качеството на провеждане на зимна учебно-спортна практика за студенти от Софийския университет. Продължаващо образование, т. 13.
- Янева, А. & Прокопов, И. (2013). Изследване на мотивите за участие и предпочитаните форми и съдържание в спортно-анимационната и туристическата дейност, съчетана с тиймбилдинг програми (с. 37–46). В: Годишник на СУ, 86. София.
- Янева, А., Туманова, Б., Прокопов, И. & Михайлова, Е. (2013). Исследование отношения студентов Софийского университета к здоровому образу жизни посредством физической активности и здорового питания (с. 90–95). В: Образование в созданию современной действительности. Возможности и ограничения, т. І. Седльце.
-
доц. д-р Ивайло Прокопов, Софийски университет „Св. Климент Охридски” – Департамент за информация и усъвършенстване на учители
iprokopov@gmail.com
рецензент: проф. д-р Анжелина Янева
1 2