ІІІ. Ученикът (родителят) преглежда успеха (фиг. 12), отсъствията (фиг. 13), забележките и наказанията и съобщенията (фиг. 14).
Заключение
Ефективността на сайта е тествана в реални условия в ПТГ „Симеон Велики“ – Велики Преслав. За да се осигури добро представяне на сайта според съвременните критерии и очаквания добре е редовно (доколкото е възможно) да се обогатява неговата функционалност. На първо време това може да бъде възможност за оставяне на публични коментари. Препоръчително е модулите, обработващи обменяните данни, да бъдат преправени така, че опресняването на информацията в страниците да е асинхронно. Сайтът може да бъде доразвит, като се добавят извънкласните дейности, седмичната програма и визуализирането им се направи по-лесно и разбираемо.
-
- Смрикаров, А. & Иванова, А. (2012). Концепция за въвеждане на информационните и комуникационните технологии в системата на училищното образование през следващите 5 години. Русе: ЦИОТ.
- Харизанов, К. & Павлова, Н. (2014). Платформа за описание на план-конспекти – проблеми и решения. В: XLІII Пролетна конференция на СМБ. София: СМБ.
-
Бистра Маринова, дипломант в ШУ „Епископ Константин Преславски“
bistra46@abv.bg
рецензент: ас. инж. Владимир Петров