Технологичен модел
Технологични етапи
А. Формиране на готовност у учениците за екипна учебна дейност (подготвителен етап)
Първи етап: Организационен
- Съобщава се целта, с която се провежда педагогическата дейност. Обосновка и мотивировка, съобразена с подоговката на класа.
- Обяснява се как точно и в каква последователност ще се проведат събирането, класифицирането и решаването на казуси от практиката.
- Разделяне класа на екипи от по 5-има души.
Втори етап: Изграждане на позиция у учениците за екипна работа (осъществява се чрез решаване на примерен казус, свързан с трудовото право)
- Поставяне на конкретна задача за екипна работа – раздаване на казуси за всяка група.
- Прочитане внимателно на казуса поне два пъти от всеки член на екипа.
- Отговаряне на поставените въпроси в казуса.
- Подкрепяне на отговора с конкретна правна норма от нормативния акт.
Трети етап: Събиране и групиране на казусите в зависимост от учебно-познавателните задачи (осъществява се от учениците и от учителя)
- Събиране и разработване от учениците на казуси от реалната практика.
- Обработване на казусите от учителя, като учителят ги редактира и предлага свои казуси.