i-Продължаващо образование
Navigate
  • Начало
  • В този брой
  • Рубрики
    • Образователна политика
    • Методически аспекти
    • Педагогическа практика
    • Образователни проекти
    • Научни изследвания
    • Нови книги
    • Избор на редактора
    • Полезен опит
  • За списанието
    • РЕДАКЦИОННА КОЛЕГИЯ
    • ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПУБЛИКУВАНЕ
  • Контакт

Редакционна колегия

Проф. дпн Албена Чавдарова
проф. дпн Албена Чавдарова
albenachavdarova@gmail.com
проф. дпн Росица Пенкова
проф. дпн Росица Пенкова
r.penkova@abv.bg
проф. д-р Ирина Колева
проф. д-р Ирина Колева
kolevaira@gmail.com
проф. Кирил Банков
проф. д-р Кирил Банков
доц. д-р Захари Захариев
доц. д-р Захари Захариев
проф. дфн Димитър Веселинов
проф. дфн Димитър Веселинов
dvdimitrov@diuu.uni-sofia.bg
Станислав Панайотов

322 Articles


emag-diuu

302 Articles


emagdiuu

20 Articles


  • Нови публикации

    • Усъвършенстване на уменията за правопис на съгласните звукове на учениците от 2. клас чрез използване на дигитално образователно съдържание
    • Технология за управление на риска при реализиране на училищни проекти
    • ФИЗИЧЕСКОТО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ И НУЖДАТА ОТ СПОРТУВАНЕ В НАЧАЛЕН ЕТАП
    • СПЕЦИАЛНА МЕЖДУПЛАНЕТНА ЕКСПЕДИЦИЯ С КОСМИЧЕСКИ КОРАБ БЪЛГАРИЯ ИЛИ КАК ДА ПРЕДСТАВИМ ТВОРЧЕСКИ УРОК ПОСВЕТЕН НА ДЕНЯ НА ЗЕМЯТА 22 АПРИЛ
    • Технология за прилагане на интерактивните методи в часовете по Родинознание
    • Игрови модел „Геометрични приключения” в 6 клас
  • Търсене в сайта

  • Профил

    Електронното списание i-Продължаващо образование е основано през 2005 година. Ключовата идея е създаване на образователно пространство за продължаващо образование на учителите.

  • Фокус

    Във фокуса на списанието са предучилищното, основното и средното образование, квалификацията на учителите и тяхното професионално развитие.

  • Архив

    • Том 17 / 2022 • Том 16 / 2021 • Том 15 / 2020 • Том 14 / 2019 • Том 13 / 2018 • Том 12 / 2017 • Том 11 / 2016 • Том 10 / 2015

©2015–2023 Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Департамент за информация и усъвършенстване на учители. ISSN 1312-899X