i-Продължаващо образование
Navigate
  • Начало
  • В този брой
  • Рубрики
    • Образователна политика
    • Методически аспекти
    • Педагогическа практика
    • Образователни проекти
    • Научни изследвания
    • Нови книги
    • Избор на редактора
    • Полезен опит
  • За списанието
    • РЕДАКЦИОННА КОЛЕГИЯ
    • ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПУБЛИКУВАНЕ
  • Контакт

Редакционна колегия

Проф. дпн Албена Чавдарова
проф. дпн Албена Чавдарова
albenachavdarova@gmail.com
проф. дпн Росица Пенкова
проф. дпн Росица Пенкова
r.penkova@abv.bg
проф. д-р Ирина Колева
проф. д-р Ирина Колева
kolevaira@gmail.com
проф. Кирил Банков
проф. д-р Кирил Банков
доц. д-р Захари Захариев
доц. д-р Захари Захариев
проф. дфн Димитър Веселинов
проф. дфн Димитър Веселинов
dvdimitrov@diuu.uni-sofia.bg
Станислав Панайотов

322 Articles


emag-diuu

269 Articles


emagdiuu

17 Articles


  • Нови публикации

    • Магията на писането на френски език като чужд чрез автентичните документи
    • Пътуване с автентичните пощенските картички – образен стимул за писане на френски език като чужд
    • Образователни иновации и съвременни технологии
    • Предимства и недостатъци на обучението в електронна среда в начална училищна възраст
    • РАЗВИТИЕ НА КОМУНИКАТИВНИТЕ УМЕНИЯ НА ДЕЦА БИЛИНГВИ ЧРЕЗ ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ НА ОБУЧЕНИЕ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
    • ИНОВАЦИЯ ЗА УСВОЯВАНЕ НА ЕКСТРАЛИНГВИСТИЧНИ И ПАРАЛИНГВИСТИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ В УСТНОТО ОБЩУВАНЕ ЧРЕЗ ЕЗИКА НА ТЕЛЕВИЗИЯТА И РЕЗУЛТАТИ
  • Търсене в сайта

  • Профил

    Електронното списание i-Продължаващо образование е основано през 2005 година. Ключовата идея е създаване на образователно пространство за продължаващо образование на учителите.

  • Фокус

    Във фокуса на списанието са предучилищното, основното и средното образование, квалификацията на учителите и тяхното професионално развитие.

  • Архив

    • Том 16 / 2021
    • Том 15 / 2020
    • Том 14 / 2019
    • Том 13 / 2018
    • Том 12 / 2017
    • Том 11 / 2016
    • Том 10 / 2015

©2015–2022 Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Департамент за информация и усъвършенстване на учители. ISSN 1312-899X