Наредба №12 от 1.9.2016 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти може да видите тук. x
Предназначение:

за учители, преподаващи икономически дисциплини в професионални гимназии и средни училища с четвърта професионално-квалификационна степен.

Тематична рамка:

Икономиката на знанието – измерител на социалния просперитет. Система за управление на качеството в училище в условията на променлива социална среда – обучителните процеси и тяхното позициониране в системата. Предприемачеството като ключова компетенция в Стратегия „Европа 2020“.

Добри практики на реално/симулативно работно място (УТФ, Ученическа компания). Интегративни тенденции в обучението по теория и практика на професията. Интерактивни практики в обучението. Класна, извъкласна и извънучилищна организация на образователния процес по предприемачество.

Изследване и оценяване напредъка в познавателната дейност на ученика. Методика. Показатели за оценка на учебно-познавателната дейност.

Психология на ученето. Индивидуализиране на процеса на учене и теорията за множествената интелигентност. Интеграция на ученици със СОП. Особености на психичните процеси, паметта, мисленето, речта (езика). Информационните технологии в образованието

Научно-изследователската работа на учителя. Педагогическата действителност като обект на изследване. Типология на педагогическите изследвания. Статистика за педагози. Статистически методи и инструменти в педагогическите изследвания.

Специализацията завършва със защита на дипломна работа. След издаване на свидетелство за успешно завършена специализация се присъжда 3. ПКС.

  • Подготовка за:
    III ПКС
  • Вид:
    Едногодишна следдипломна професионално-педагогическа специализация
  • Брой учебни часове:
    200
  • Време на провеждане:
    март 2017 – март 2018
  • Място на провеждане:
    ДИУУ
  • Ръководител:
    доц. д-р Славка Ненова
  • За контакт и заявки:
    slavka.nenova@abv.bg; 0887 361170